OBCHODNÍ PODMÍNKY

VŠEOBECNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU BIO NAILS EP s.r.o. PROVOZOVANÉM NA WEBOVÉ STRÁNCE www.bio-nehty.cz

platné pro všechny obchody uskutečněné od 1. 1. 2025

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) obchodní společnosti BIO NAILS EP s.r.o., IČO 19980477, se sídlem Dlouhá 510, 760 01 Zlín, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod spisovou značkou C 136960 (dle jen „společnost“ nebo „prodávající“) je provozovatelem internetového obchodu s internetovou doménou bio-nehty.cz (dále jen „e-shop“ nebo „internetový obchod“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1) a § 1810 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění (dále jen „NOZ“ nebo „občanský zákoník“) vzájemné vztahy, tj. práva a povinnosti smluvních stran (tj. prodávajícího a kupujícího) vznikající na základě nebo v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (a dalších interakcích), a to primárně v rámci prodeje zboží a služeb v tomto e-shopu. Přiměřeně se tyto VOP použijí také na koupi zboží prostřednictvím zákaznické linky a/nebo uskutečněné na některé z kamenných prodejen prodávajícího.
  1. VOP se vztahují na zákazníky s adresou dodání v České republice.
  1. V e-shopu jsou nabízeny laky na nehty, kosmetické zboží, parfémy, související, doplňkové zboží a poskytovány služby (dále vše společně jen jako „zboží“).
  1. Tyto VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím v v e-shopu, přičemž oba tyto dokumenty jsou vyhotoveny vždy v českém jazyce. Kupující má možnost seznámit se s těmito VOP před odesláním objednávky.
  1. Tyto VOP se použijí jednotně na kupujícího – spotřebitele, ale, není-li dále stanoveno jinak, použijí se rovněž na kupujícího – podnikatele (dále jen společně jako „zákazník“). K zákazníkům přistupuje prodávající jednotně a poskytuje jim stejné výhody, ať se jedná o spotřebitele nebo nikoliv, není-li dále stanoveno jinak.
  1. Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat přímo v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto VOP.
  1. VOP si můžete stáhnout do svého počítače nebo si je vytisknout. Odkaz na VOP Vám zašleme rovněž při potvrzení Vaší objednávky.

 

II. Vymezení základních pojmů

  1. Prodávajícím se vždy rozumí:

společnost BIO NAILS EP s.r.o.
se sídlem: Zlín, Dlouhá 510, PSČ 760 01
IČO: 19980477
DIČ: CZ19980477
zapsaná  v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, spis. značka C 136960
tel.: (+420) 777075875 (zákaznická linka)
e-mail: info@bio-nehty.cz

kontakt na facebooku na adrese: facebook
kontakt na instagramu na adrese: bionehty
kontakt na youtube na adrese: youtube
kontakt na tik toku na adrese: @bionehty

  1. Kupujícím (zákazníkem) se rozumí osoba, jež uzavírá s prodávajícím kupní smlouvu ke zboží nabízenému prodávajícím v  e-shopu na webové stránce www.bio-nehty.cz., nehledě na to, zda je kupujícím podnikatel nebo spotřebitel.
  1. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná (§ 419 NOZ). Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené VOP ustanovením § 1810 a násl. NOZ a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění.
  1. Podnikatelem je každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele (§ 420 odst. 2 OZ). Je-li kupujícím osoba, která je podnikatelem, řídí se vztahy neupravené těmito VOP NOZ.

 

III. Zákaznický účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené na webových stránkách e-shopu může kupující spravovat svůj zákaznický účet (dále jen „zákaznický účet“), ve kterém může kupující objednávat zboží z e-shopu bio-nehty.cz. Kupující může objednávat zboží z e-shopu www.bio-nehty.cz také přímo bez předchozí registrace a zřízení zákaznického účtu.
  1. Při registraci na webových stránkách a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny požadované údaje. Údaje uvedené v zákaznickém účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen bez zbytečného odkladu aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné, kdy prodávající správnost těchto kupujícím uvedených údajů neověřuje.
  1. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Prodávající doporučuje kupujícímu, aby zachovával mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do svého zákaznického účtu.
  1. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
  1. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit zákaznický účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj zákaznický účet déle než 36 (třicet šest) měsíců nevyužívá (tj. déle než 36 měsíců se do svého účtu nepřihlásí), a/nebo v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a/nebo své povinnosti z těchto VOP.
  1. Kupující bere na vědomí, že zákaznický účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, případně nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob, se kterými prodávající spolupracuje. Prodávající nenese odpovědnost za dočasnou nedostupnost či výpadek webových stránek a e-shopu

 

IV. Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy

  1. Veškeré informace o zboží umístěné na webových stránkách prodávajícího jsou informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto vyobrazeného, resp. vystaveného zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 NOZ v platném znění se nepoužije. Až do odeslání objednávky jsou veškeré údaje uváděné u zboží a cen na webových stránkách nezávazné a mohou podléhat změnám.
  1. Kupující si objednává zboží z katalogu zboží umístěného na webových stránkách v e-shopu na webové stránce bio-nehty.cz, kde jsou uvedeny informace o zboží včetně celkové ceny (cena včetně DPH dle platné sazby) a všech nákladů s koupí spojených (zejména nákladů na dodání zboží). Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost veškerého zboží – dostupnost konkrétního zboží musí být vždy prodávajícím potvrzena na základě objednávky.
  1. Kupující si vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář umístěný na webových stránkách v rámci e-shopu bio-nehty.cz (v to čítaje zejména vyplnění všech polí označených jako povinné) a objednávku odešle kliknutím na příslušné tlačítko v objednávkovém formuláři. Odesláním vyplněného objednávkového formuláře činí kupující prodávajícímu závazný návrh na uzavření kupní smlouvy, přičemž kupující je tímto svým návrhem vázán zásadně po dobu 30 (třiceti) dnů ode dne odeslání objednávky, nesdělí-li prodávajícímu v rámci objednávky v poznámkách jinak.
  1. Kupující má vždy před odesláním objednávky možnost zkontrolovat a případně změnit údaje, které uvedl do objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou pak prodávajícím považovány za správné a pravdivé.
  1. Bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky potvrdí prodávající kupujícímu obdržení objednávky, a to na adresu elektronické pošty (e-mailu) kupujícího uvedenou v objednávce. Potvrzení o obdržení objednávky není akceptací objednávky, resp. návrhu na uzavření smlouvy, ledaže prodávající uvede v potvrzení o obdržení objednávky jinak.
  1. Prodávající je vždy oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky a její další specifikaci/upřesnění (například písemně či telefonicky), a to především v souvislosti s charakterem objednávky (např. množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu atd.).
  1. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, k níž dojde nejpozději odesláním zboží kupujícímu ze strany prodávajícího, zásadně pak doručením e-mailové informace prodávajícího kupujícímu o odeslání objednaného zboží, anebo o tom, že zboží je připraveno k vyzvednutí na kamenné prodejně prodávajícího s uvedením její adresy. Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o uzavřené kupní smlouvě v textové podobě (zpravidla tedy e-mailem) v přiměřené době po jejím uzavření, nejpozději v okamžiku dodání zboží kupujícímu.
  1. Při uzavření kupní smlouvy souhlasí kupující s těmito VOP, souhlasí, a to ve znění platném a účinném v okamžiku odeslání objednávky.
  1. Webové stránky prodávajícího obsahují mimo jiné i informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.
  1. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) nese kupující sám vlastním nákladem.
  1. Vlastnické právo ke zboží a nebezpečí vzniku újmy na zboží přechází na kupujícího okamžikem odevzdání zboží kupujícímu, anebo okamžikem zaplacení celé kupní ceny zboží, podle toho, který z uvedených okamžiků nastane později. Pokud kupující v rozporu s kupní smlouvou nepřevezme zboží, ač mu s ním prodávající (resp. příslušný dopravce) umožnil nakládat, přechází na kupujícího nebezpečí vzniku újmy na věci. Vzniklá újma na věci po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího nemá vliv na povinnost kupujícího zaplatit kupní cenu, ledaže prodávající škodu způsobil porušením své povinnosti.
  1. Prodávající není povinen akceptovat jakoukoli objednávku, zejména pak objednávku, která neobsahuje veškeré povinné údaje. Prodávající si dále vyhrazuje právo neakceptovat objednávku kupujícího, resp. nedodat kupujícímu zboží v případě, kdy se v e-shopu objeví zjevné chyby týkající se ceny zboží, popisu či obrázku zboží, případně pokud nemá prodávající zboží v dostatečném množství na skladě nebo z jiných důvodů není možné řádně a včas dodat kupujícímu zboží poptávané v objednávce. O takové případné neakceptaci objednávky bude kupující informován e-mailem.
  1. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu a/nebo jsou v prodlení s úhradou splatných závazků vůči prodávajícímu.
  1. Kupující si je vědom, že mu koupí zboží nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, ochranných známek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo třetích osob.
  1. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.
  1. Objednávka kupujícího je po svém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu na jeho předchozí žádost.

 

V. Odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží. Objedná-li  spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně, běží lhůta pro odstoupení od smlouvy ode dne převzetí posledního kusu zboží. V případě dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí běží lhůta pro odstoupení od smlouvy ode dne převzetí poslední položky nebo části dodávky zboží. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy prodávajícího informovat jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči prodávajícímu.
  1. K odstoupení od smlouvy může spotřebitel využít vzorový formulář odstoupení od smlouvy, který je ke stažení zde. Využití formuláře však pro spotřebitele není povinné. Odstoupení od smlouvy je možné buď v prodejnách prodávajícího, písemně na adrese BIO NAILS EP s.r.o., Zlín, Dlouhá 510, PSČ 760 01 nebo na emailové adrese info@bio-nehty.cz.
  1. Spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 NOZ nelze odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeno podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeno jeho osobním potřebám, a od smlouvy o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil.
  1. V případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu předmětné zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od takového odstoupení, na adrese sídla prodávajícího BIO NAILS EP s.r.o., Zlín, Dlouhá 510, PSČ 760 01 či v kterékoli prodejně prodávajícího, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím. V případě odstoupení spotřebitel věrohodně doloží zakoupení zboží u prodávajícího, např. předložením příslušného dokladu o zakoupení zboží, či jeho kopie nebo jiným vhodným způsobem. Spotřebitel nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v případě, že zboží nemůže být pro svoji povahu vráceno obvyklou poštovní cestou; zboží proto nemůže být odesláno na dobírku.
  1. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Bude-li zboží vráceno opotřebené (v míře, která přesahuje rozsah nakládání za účelem seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží), poškozené či nekompletní, vzniká prodávajícímu právo na náhradu škody.
  1. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny přijaté finanční prostředky, tj. celou kupní cenu včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijal, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to zásadně stejným způsobem, jakým je prodávající od spotřebitele přijal. Jiný způsob vrácení peněz je možný jen se souhlasem spotřebitele a nevzniknou-li tím spotřebiteli další náklady. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  1. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky podle předchozího odstavce spotřebiteli dříve, než obdrží zboží, nebo než mu spotřebitel prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal, podle toho, co nastane dříve.
  1. V případě odstoupení od smlouvy podle tohoto článku VOP, se kupní smlouva od počátku ruší, a to v rozsahu, v jakém bylo od smlouvy odstoupeno.
  1. Je-li společně se zbožím poskytnut spotřebiteli dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  1. Je-li prodávající v prodlení s odevzdáním věci kupujícímu, může kupující od smlouvy odstoupit, nesplní-li prodávající svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu kupující poskytl. Kupující může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že prodávající odmítl plnit nebo je plnění v určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosti při uzavření smlouvy anebo kupující sdělil prodávajícímu před uzavřením smlouvy, že je dodání v určitý čas nezbytné. Prodávající vrátí kupujícímu bez zbytečného odkladu po odstoupení od smlouvy všechna peněžitá plnění, která kupující podle smlouvy uhradil.

 

VI. Dodání zboží

  1. Kupujícím objednané zboží bude (za podmínky akceptace objednávky prodávajícím) dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího dodáno v co nejkratší době od potvrzení obdržení objednávky prodávajícím či přijetí platby za zboží prodávajícím (v závislosti na zvoleném způsobu platby), dodací lhůta se počítá na pracovní dny a obvykle se jedná o 3–5 pracovních dnů, nestanoví-li kupní smlouva jinak. U platby zboží v provozovně prodávajícího či prostřednictvím dobírky se dodací lhůta počítá ode dne potvrzení obdržení objednávky prodávajícím, ve všech ostatních případech ode dne přijetí platby za zboží prodávajícím. Kupující je o konkrétní dodací lhůtě objednaného zboží informován emailem v okamžiku jeho expedice. Kupující je informován e-mailem rovněž o tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí na některé z provozoven prodávajícího v případě volby osobního odběru.
  1. Zboží bude dodáno kupujícímu způsobem, který si zvolí v objednávce, přičemž má na výběr ze způsobů uvedených na webových stránkách, kde je též k dispozici ceník nákladů na dodání zboží (dopravného a balného) a další podmínky dopravy. Dodací lhůty jsou pouze informativního charakteru, přičemž prodávající vychází z předpokládaných dodacích lhůt smluvních dopravců. Kupující bere na vědomí a souhlasí, že prodávající je oprávněn způsob přepravy zvolený kupujícím změnit, pokud takový způsob přepravy není vhodný pro doručení objednaného zboží, případně pokud zvolený způsob přepravy není, např. podle podmínek stanovených dopravcem, možný. Prodávající si dále vyhrazuje právo stanovit podmínky, za kterých bude dodání zboží bezplatné.
  1. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
  1. Pokud kupující odmítne zboží při dodání bezdůvodně převzít, je prodávající oprávněn požadovat náklady spojené s uskutečněním přepravy zboží z místa dodání zpět do své dispozice ve skutečné výši, mimoto je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. V případě, že je z výše uvedeného důvodu na straně kupujícího zboží doručováno opakovaně, případně jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, případně náklady spojené s jiným způsobem doručování zboží. Pokud nebude kupující zastižen v místě dodání zboží, bude postupováno dle obchodních podmínek zvoleného smluvního dopravce, přičemž zpravidla bude učiněn druhý pokus o doručení kupujícímu a následně bude zboží uloženo u smluvního dopravce, anebo na provozovně prodávajícího. Kupující s uložením zboží souhlasí. Kupující bere na vědomí, že nebude-li zastižen v místě dodání, nemusí být dodrženy prodávajícím uvedené dodací lhůty, resp. může dojít k jejich prodloužení.
  1. Osobní odběr zboží na prodejně prodávajícího může být dočasně pozastaven na základě rozhodnutí prodávajícího.
  1. Kupující obdrží fakturu (daňový doklad) za zboží prostřednictvím emailu, který uvedl ve své objednávce.
  1. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv zjevných závad toto neprodleně oznámit prodávajícímu, příp. dopravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od prodávajícího, resp. dopravce převzít. Výše uvedená kontrola zjevných vad obalu se netýká obsahu zásilky.
  1. Kupující bere na vědomí, že prodávající neodpovídá zejména za škodu vzniklou pro případ prodlení s dodávkou či nedodáním zboží z důvodu na straně kupujícím zvoleného dopravce, případně z důvodů nezávislých na vůli prodávajícího (případy vyšší moci).

 

VII. Cena zboží a způsob platby za zboží

  1. Ceny za zboží uvedené na webových stránkách jsou platné pouze pro prodej zboží prostřednictvím e-shopu www.bio-nehty.cz.
  1. Pro prodávajícího a kupujícího jsou závazné ceny uvedené v e-shopu bio-nehty.cz v okamžiku odeslání objednávky prodávajícímu.
  1. V uvedených cenách za zboží je zahrnuta daň z přidané hodnoty v zákonné výši. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Uvedené ceny zboží nezahrnují náklady na dodání zboží (poštovné a balné), jejichž výše je uvedena mj. na webových stránkách prodávajícího, v objednávkovém formuláři, resp. sjednána v kupní smlouvě. Není-li dále uvedeno jinak, rozumí se kupní cenou také sjednané náklady spojené s balením a dodáním zboží, případně také další náklady za zvolené související služby.
  1. Kupující je povinen uhradit kupní cenu zboží dle kupní smlouvy, a to jedním z následujících způsobů:
  • v hotovosti nebo prostřednictvím platební karty na prodejně prodávajícího;
  • v hotovosti na dobírku;
  • bezhotovostně prostřednictvím platebního systému – brány;
  1. V případě dodání zboží na dobírku uhradí kupující kupní cenu za zboží před jeho převzetím dopravci.
  1. V případě osobního odběru zboží uhradí kupující kupní cenu za zboží před jeho převzetím v prodejně prodávajícího, a to v hotovosti nebo prostřednictvím platební karty.
  1. Za zboží je možné zaplatit také online přes platební systém – online platební bránu. Limit na karetní transakci není omezen. Poskytovatel služby si vyhrazuje právo odmítnutí provedení rizikové platby. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu.
  1. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije.
  1. Prodávající zásadně nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení VOP ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
  1. Případné slevy z ceny zboží zásadně nelze vzájemně kombinovat.

 

VIII. Práva z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména NOZ a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Nestanoví-li tyto VOP či kogentní ustanovení právních předpisů jinak, řídí se práva z vadného plnění reklamačním řádem prodávajícího zveřejněným na webových stránkách prodávajícího, který je kupujícímu rovněž k dispozici zde.
  1. Reklamační řád obsahuje také základní informace týkající se záruky za jakost.

 

 IX. Ochrana osobních údajů

  1. Zásady zpracování a ochrany osobních údajů (dále jen „zásady“) jsou zveřejněny na webových stránkách prodávajícího a jsou kupujícím k dispozici rovněž zde.
  1. Zásady podrobně rozpracovávají druh a rozsah zpracovávaných osobních údajů, práva a povinnosti zpracovatele osobních údajů, jakož i práva a povinnosti subjektu údajů.
  1. V zásadách je rovněž podrobně uvedeno nakládání se soubory cookies.

 

 X. Spory, mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Zájmem prodávajícího je primárně řešit veškeré vzniklé spory smluvních stran smírnou cestou, tj. na základě vzájemné dohody s kupujícím.
  1. Prodávající informuje kupujícího v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů a o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Kupující má zásadně právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze spotřebitelské smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, dochází-li k plnění na území České republiky nebo souvisí-li plnění s podnikatelskou činností provozovanou na území České republiky, a může podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je s ohledem na povahu prodávaného zboží zásadně Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, Email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz, nestanoví-li kogentní předpisy v konkrétním případě jinak.
  1. Kupující může podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce nejpozději do jednoho roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  1. Kupující může v případě sporu ze spotřebitelské smlouvy uzavřené on-line využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/ consumers/odr/.

 

XI. Závěrečná ustanovení

  1. Prodávající má kdykoliv právo jednostranně změnit tyto VOP. Takto změněné VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách prodávajícího nebo dnem v nich uvedených. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti stran vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
  1. Pro právní vztah mezi prodávajícím a kupujícím založený kupní smlouvou je rozhodné znění VOP, jež je účinné v okamžiku, kdy kupující odešle objednávku prodávajícímu, nedohodnou-li se strany jinak.
  1. Seznam a adresy prodejen prodávajícího jsou dostupné na webových stránkách prodávajícího.
  1. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. n) NOZ.
  1. Kupní smlouva je archivována prodávajícím v souladu s právními předpisy a zásadně není kupujícímu přístupná.
  1. Kupující se může se svou stížností či dotazem obrátit na prodávajícího mj. telefonicky na čísle (+420) 777075875 (zákaznická linka) nebo prostřednictvím e-mailové adresy info@bio-nehty.cz.
  1. Informaci o vyřízení stížnosti či dotazu zašle prodávající kupujícímu na jeho e-mailovou adresu.
  1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek a nestanoví-li kogentní ustanovení právního řádu jinak, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právním řádem. Nestanoví-li kogentní ustanovení českého právního řádu jinak, jsou pro rozhodování sporů příslušné obecné soudy České republiky.
  1. Pokud se některé ustanovení kupní smlouvy nebo těchto VOP stane zcela nebo z části neplatné, neúčinné či nevymahatelné, nebude mít uvedené vliv na platnost, účinnost a vymahatelnost ostatních ustanovení. Namísto neplatného, neúčinného či nevymahatelného ustanovení se použije ustanovení, jehož smysl se neplatnému, neúčinnému či nevymahatelnému ustanovení co nejvíce přibližuje.

 

XII. Platnost a účinnost VOP

  1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 1. 2025.
  1. Tyto VOP nahrazují ode dne své účinnosti VOP prodávajícího dřívější, a to v plném rozsahu.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD INTERNETOVÉHO OBCHODU PROVOZOVANÉM NA WEBOVÉ STRÁNCE www.bio-nehty.cz

I. Úvodní ustanovení

  1. Tento reklamační řád internetového obchodu provozovaného na internetové doméně www.bio-nehty.cz (dále jen „reklamační řád“) upravuje ve smyslu ustanovení § 13 zákona číslo 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění (dále jen „ZoOS“) a ve smyslu ustanovení § 2085 a násl. zákona číslo 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění (dále jen „NOZ“) práva a povinnosti mezi prodávajícím, který jedná v rámci své podnikatelské činnosti, a kupujícím, který může být jak spotřebitelem, tak také podnikatelem ((viz níže čl. II. Vymezení základních pojmů).
  1. Reklamační řád stanoví zejména rozsah, podmínky a způsob uplatnění práv z vadného plnění (dále jen „reklamace“).

 

II. Vymezení základních pojmů

  1. Prodávajícím se vždy rozumí:

společnost BIO NAILS EP s.r.o.
se sídlem: Zlín, Dlouhá 510, PSČ 760 01, Česká republika
IČO: 19980477
DIČ: CZ19980477
zapsaná  v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, spis. značka C 136960
tel.: (+420) 777075875 (zákaznická linka)
e-mail: info@bio-nehty.cz

  1. Kupujícím (zákazníkem) se rozumí osoba, jež uzavírá s prodávajícím kupní smlouvu ke zboží nabízenému prodávajícím v  e-shopu na webové stránce www.bio-nehty.cz., nehledě na to, zda je kupujícím podnikatel nebo spotřebitel.
  1. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná (§ 419 NOZ). Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené reklamačním řádem ustanovením § 1810 a násl. a 2158 a násl. NOZ a ZoOS. Je-li v textu reklamačního řádu zmíněn výlučně spotřebitel, vztahuje se takové ustanovení výlučně na kupujícího – spotřebitele.
  1. Podnikatelem je každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele (§ 420 odst. 2 NOZ). Je-li kupujícím osoba, která je podnikatelem, řídí se vztahy neupravené tímto reklamačním řádem NOZ.
  1. Prodávající a kupující jsou dále v textu reklamačního řádu označování společně též jako „smluvní strany“ nebo jednotlivě jako „smluvní strana“.

 

III. Práva kupujícího z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy v platném znění (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 NOZ).
  1. Zboží je vadné, není-li v ujednaném množství, jakosti a provedení; nebyly-li jakost a provedení ujednány, je zboží vadné, není-li v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy, jinak pro účel obvyklý. Za vadu se považuje i plnění jiné věci. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci. Plyne-li z prohlášení prodávajícího nebo z dokladu o předání věci, že prodávající dodal menší množství věcí, nevztahují se na chybějící věci ustanovení o vadách.
  1. Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti. Povinnosti prodávajícího ze záruky za jakost tím nejsou dotčeny.
  1. Kupujícímu prodávající odpovídá zejména za to, zda
  • a) má věc vlastnosti, které si smluvní strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
  • b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá ;
  • c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;
  • d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Kupující je povinen zboží bezodkladně po jeho doručení a přechodu nebezpečí škody prohlédnout a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Zjevně poškozené zboží nebo jeho obal při doručování je kupující povinen ihned řešit s dopravcem a sepsat nesrovnalosti do předávacího protokolu. Kupující není povinen takové zboží převzít. O zjištěném poškození zboží je kupující povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího.
  1. Ve vztahu ke spotřebiteli platí, že projeví-li se vada věci v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
  1. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 (dvaceti čtyř) měsíců od převzetí, je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. U zuživatelné věci se vyznačí doba nejkratší trvanlivosti, u věci podléhající rychlé zkáze doba, po kterou lze věc použít. Pro podnikatele platí ustanovení § 2112 NOZ a záruční doba v délce 12 (dvanácti) měsíců.
  1. Pro uplatnění reklamace má kupující možnost využít vzorový reklamační list prodávajícího, který je možno nalézt zde.
  1. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
  • a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • b) na odstranění vady opravou věci;
  • c) na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo
  • d) odstoupit od smlouvy.
  1. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo dle předchozího odstavce reklamačního řádu si zvolil, a to ihned při oznámení vady prodávajícímu, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady (nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů). Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.
  1. Pro odstoupení od smlouvy může kupující využít vzorový formulář odstoupení od smlouvy, který je možno nalézt zde.
  1. Nezvolí-li kupující své právo dle odst. 16 reklamačního řádu včas, má právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Stejná práva má kupující tehdy, je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy.
  1. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
  1. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
  1. Spotřebitel má právo na dodání nového zboží nebo výměnu součástí i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje stejná vada, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována a která se znovu vyskytne.
  1. Do odstranění vady není kupující povinen platit část kupní ceny odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.
  1. Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc vadnou, původně dodanou.
  1. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí, pakliže:
  • a) došlo-li ke změně stavu věci v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
  • b) použil-li kupující věc ještě před zjištěním vady;
  • c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím nebo
  • d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
  1. Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

 

 IV. Záruka za jakost

  1. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu, záručním listu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást věci.
  1. Určují-li smlouva a prohlášení o záruce různé záruční doby, platí doba z nich nejdelší. Ujednají-li však smluvní strany jinou záruční dobu, než jaká je vyznačena na obalu jako doba použitelnosti, má přednost ujednání smluvních stran.
  1. Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost. To neplatí, způsobil-li vadu prodávající. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (případně od převzetí zboží s novou součástkou).
  1. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost. To neplatí, způsobil-li vadu prodávající.
  1. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
  1. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé použitím nesprávného spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití zboží. Dále se záruka nevztahuje na závady vzniklé nedodržením postupu použití zboží uvedeného na obalu zboží, neodborným zacházením či skladováním zboží  v rozporu s podmínkami a doporučeními uvedenými na obalu zboží.
  1. Záruka se rovněž nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):
  • a) mechanickým poškozením zboží;
  • b) elektrickým přepětím;
  • c) vystavení slunečnímu záření zejména u UV gelů (kdy dochází k samovolnému vytvrzení gelu);
  • d) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodávajícím nebo výrobcem určeno;
  • c) neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, neodborným zásahem nebo zanedbáním péče o zboží;
  • f) zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním;
  • g) zboží, které bylo upravováno kupujícím, vznikla-li vada v důsledku této úpravy;
  • h) zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí (vis maior).
  1. Tato omezení dle předchozího odstavce reklamačního řádu neplatí, pokud byly vlastnosti zboží, jež jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami, kupujícím a prodávajícím výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně je lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu užití zboží.
  1. Na dárky, které prodávající kupujícímu poskytuje bezplatně v rámci kupní smlouvy na jiné placené zboží, nelze uplatnit záruku ani odpovědnost za vady nad rámec zákona. V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen zboží, které je poskytováno jako dárek, vrátit v původním stavu prodávajícímu.

 

 V. Způsob uplatnění reklamace

  1. Práva z vady a záruky se uplatňují u prodávajícího. Reklamaci zboží lze uplatnit písemně na adrese sídla prodávajícího BIO NAILS EP s.r.o., Zlín, Dlouhá 510, PSČ 760 01, nebo osobně přímo v místě provozovny prodávajícího na adrese téže adrese. Prodávající podá kupujícím informace o reklamačním řízení na telefonním čísle (+420) 777075875 (zákaznická linka), e-mailem na adrese info@bio-nehty.cz a/nebo osobně na kterékoliv prodejně prodávajícího
  1. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listu uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci.
  1. V provozovně prodávajícího je po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 (tří) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení vady.
  1. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození a v případě křehkého zboží označeno příslušnými symboly; balík by měl být označen viditelně slovem „REKLAMACE“ a obsahovat kompletní reklamované zboží (včetně veškerého příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejména pak zpáteční adresa a telefonní číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží. Taktéž prodávající doporučuje zvolit si požadovaný způsob vyřízení reklamace (viz předchozí ustanovení reklamačního řádu).
  1. Ke zboží je přikládán daňový doklad (faktura) a k některému zboží i záruční list. Není-li ke zboží přiložen záruční list, slouží k uplatnění reklamace daňový doklad.
  1. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění či záruky, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání (reklamační protokol). Kupující je povinen při sepisování reklamačního protokolu uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a správnost potvrzuje podpisem reklamačního protokolu. Pokud kupující zaslal zboží do reklamačního řízení přepravní službou, obdrží reklamační protokol e-mailem.
  1. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou nekompletní, znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.

 

 VI. Lhůta pro vyřízení reklamace

  1. V případě spotřebitele bude reklamace vyřízena ve 30 (třiceti) denní lhůtě, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace v souladu s ustanovením § 605 NOZ. Po uplynutí této lhůty se spotřebiteli přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
  1. V případě kupujících - podnikatelů vyřídí  prodávající reklamaci v co nejkratší možné lhůtě.
  1. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
  1. Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu k vyřízení reklamace potřebnou součinnost.
  1. Po vyřízení reklamace informuje prodávající kupujícího buď prostřednictvím SMS zprávy, e-mailem telefonicky nebo jiným vhodným způsobem, že je možné si zboží vyzvednout. Bylo-li zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení zasláno prodávajícím na adresu kupujícího. Prodávající společně se zbožím předá kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém je uvedeno datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně zdůvodnění, proč reklamace nebyla přijata.

 

VII. Náklady spojené s vyřízením reklamace

  1. Náklady spojené s dopravou zboží za účelem reklamace budou kupujícímu prodávajícím uhrazeny za předpokladu, že reklamace bude oprávněná, kupující zašle žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou zboží a doloží jejich výši. Proplaceny budou toliko nezbytné náklady (nejnižší možné) vynaložené na dopravu zboží, tedy poštovné. Spotřebitel musí o proplacení těchto nákladů požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.
  1. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží ze záruční opravy do dvou měsíců od uplynutí doby, kdy záruční oprava byla vyřízena, je kupující povinen zaplatit prodávajícímu za uskladnění poplatek ve výši 50,- Kč denně za každý započatý den prodlení s vyzvednutím zboží.

 

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Prodej zboží prodávajícím a odpovědnost prodávajícího za vady se řídí platným právním řádem České republiky. Skutečnosti tímto reklamačním řádem neupravené se řídí příslušnými ustanovení NOZ, ZoOS, případně jinými právními předpisy v platném znění.
  1. Prodej zboží prodávajícím podléhá  dozoru příslušného  živnostenského úřadu.
  1. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů, viz ustanovení Zásad zpracování a ochrany osobních údajů ve společnosti BIO NAILS EP s.r.o. zde.
  1. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním ZoOS.
  1. V případě sporu mezi prodávajícím a spotřebitelem je spotřebitel oprávněn obrátit se na orgán mimosoudního řešení sporu (tzv. ADR), kterým je pro tyto případy Česká obchodní inspekce. Bližší informace jak o právech kupujících plynoucích z vadného plnění, tak o mimosoudním řešen sporů, lze nalézt na internetových stránkách České obchodní inspekce na adrese www.coi.cz.
  1. Pokud se některé ustanovení reklamačního řádu stane zcela nebo z části neplatné, neúčinné či nevymahatelné, nebude mít uvedené vliv na platnost, účinnost a vymahatelnost ostatních ustanovení reklamačního řádu. Namísto neplatného, neúčinného či nevymahatelného ustanovení se použije ustanovení, jehož smysl se neplatnému, neúčinnému či nevymahatelnému ustanovení co nejvíce přibližuje.

 

 IX. Platnost a účinnost reklamačního řádu

  1. Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1. 1. 2025.
  1. Reklamační řízení u zboží zakoupeného ode dne účinnosti reklamačního řádu se řídí tímto zněním reklamačního řádu
  1. Reklamační řád nahrazuje ode dne své účinnosti reklamační řád prodávajícího dřívější, a to v plném rozsahu.


Ve Zlíně dne 1. 1. 2025

BIO NAILS EP s.r.o.
Eva Klug Plachá, jednatelka

Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1.1.2025